Metamorfózis
A Nagy Átalakítás- 2012. május
hogyan lett egy egyszerű, tartalmilag korrekt, ám nem túl látványos honlapból szép, színvonalas weboldal?
A történet rövid, s teljesen átlagos: a megkeresés egy 3+ csillagos szállodától érkezett. A hotel weboldalát kellett átalakítani.
Budapesti, abszulút átlagos paraméterekkel rendelkező hotelt képzeljünk el. Se fullos panoráma, se vízpart, mégcsak műemléki környezet se. Wellness hotelnek se lehetett a legnagyobb jóindulattal se nevezni. Az épület a 70es évek jellegtelen, kocka betontömbje, a belseje viszont meglepő módon teljesen korrekt- a kategóriájába.
Nos, mit lehet tenni egy ilyen szálloda esetében? Tudjuk, hogy a Fotosop ( Photoshop, magyarítva ) csodákra képes, de mi értelme olyasmit sugallni, ami csak csalódást okoz a vendégnek?
Mindannyian nyaraltunk már prospektusból kiválasztott tengerparti szállodában. Amiben a szoba nem pont úgy nézett ki, a kilátás a tengerre épp csak a wc ablakából volt elérhető, ha felmásztunk, a távolság a tengerparttól se stimmelt. Mi ennek az értelme? Csak rossz szájízzel emkékezünk rá. Nem azt mondom, hogy a "puszta valóságot" láttassuk. Hogyne lenne szükséges többet sugárzoni, mint a kronológiai hűség. De hiszem, vallom, ez nem mehet a korrektség rovására.