WebZona
Az élet egy idétlen (!) játék, de eszméletlen (!) jó a grafikája
Ismeritek az átváltoztatjuk játékot ?
Ilyen volt- ilyen lett. Nem az a kérdés, egy baromi jó nőből tudsz-e sminkessel ,profi fotóssal és egzotikus hátterekkel még jobb bombanőt faragni.
Vegyél egy átlagos, kicsit lerobbant háziasszonyt a kelleténél nagyobb fenékkel és kisebb cicikkel, s nem, nem istennőt faragj belőle. Csak annyit, hogy felismerjék még a barátai, ismerősei, s azt tudják mondani "hú, ez igen, kihozták belőled a legjobbat". Irhattam volna nő helyett - stílszerűen - motort is. Nem az a kérdés, hogy 40fokban a versenyen nem forr fel a hűtővized a legújabb KTM ezévi fejlesztésénél, ami mögött mérnökök hada áll, s a listaár ennek megfelelően a nullák számban és az előtte álló számokban is mérhető, hanem az, hogy ügyesen ,odafigyeléssel, kis költséggel miképp tudsz egy jó gépből is csodákat kihozni.....
A cikk szerzőjéről bővebben ITT.
cikk folytatása....
Valahogy így vagyunk mi a weboldalakkal is. Nem közpénzen készült, ügyfélkapus, NASA összeköttetéses interaktív- s hétköznapi lények számára leginkább használhatatlan funkciójú - weboldalakat készítünk, nem is a legszerencsésebb helyszínekre épült szállodák, éttermek, szórakozóhelyek weboldalait fejlesztjük, vagy monopol helyzetben levő termékekét, szolgáltatásokét.
Olyan megrendelőknek dolgozunk ,akik mikro-, kis- és középvállalatok ,önálló művészeti tevékenyégből élő KOCKÁZATVÁLLALÓ MERÉSZEK vagy csak egyszerűen kategória nélkül van valami vágyuk, amiből a legtöbbet szeretnék kihozni. Valeria Dufrain
https://www.facebook.com/valeriadufrain
Weboldalt készíteni lassan minden középiskolás tud.
Kérdés, csak az, mennyit veszít vagy nyer ezen?
Ingyenes sablonok, online programok, weblapszerkesztő programok sora segít ebben. S nincs is ezzel semmi baj, ha azt várjuk tőlük ,amit adni tudnak. Ha nem zavarnak minket a villogó reklámok ( amiket nem mi akartunk elhelyezni), a domain névbe ( laikusok számára a www.-os címben) bebigyesztett töltelékek ,mint www.oldaladneve.5mp.eu, www.oldaladneve.freewb.hu, stb.stb. Vizuális típusoknak egy ábra, pirossal bekarikázva a példán egy ingyenes weboldal és a reklámjainak az eggyütese miképp mutat.
Látható, hogy a legoptimálisabb esetben is a felületünk lgalább 10%- át elveszítjük,ahol a konkurencia hirdetéseit a Google szemrebbenés nélkül jelenteti meg. Még csak nem is kiegészítő tevékenységeket ajánl ( például, ha én tujákat árulok,mint a példán látjuk, akkor kerti szerszámokat), hanem konkurens termékeket is ( lásd csodasövény). Mondhatom, hogy ingyen készült a weboldalam, kérdés, a későbbiekben nem fogom-e a többszörösét elveszíteni a forgalmamnak, s megfizetni azt az árat, amit megtakarítani gondoltam. Az esztétikai érzéket bántó hirdetésekre nem is tértem ki, mennyire zavarják meg a honlapomon azt a színvilágban, hangulatban, stílusban kialakított egységet, amit a publikum felé sugároznék. Arról a veszteségről ,amit a saját értékesíthető reklámfelületeim ingyen átadása jelent nem is beszéltem.
Nézzétek ezt a két oldalt : mindkettő tudja azt ,amit egy látogatott, népszerű weboldalnak tudnia kell. Jó helyezéseket ér a Google keresőben ( mindketten az első oldalon vannak keresőbe beütött gyakori szavara, szó kombinációkra ), ebben nem láthatunk különbséget. S mégis, érzitek, gondolom, HOL IDŐZTÖK SZÍVESEBBEN? Valeria Dufrain
A rózsaszín ruhás kislány és a cukikék rugdalózós kisfú felnőtté válása-
avagy miért szeretik - ha tényleg szeretik! - a nők a rózsaszín weboldalakat a férfiak pedig a kék honlapokat? Tényleg mások vagyunk?
Kiváncsi vagy rá, mi az oka? Tényleg más színek tetszenek a nőknek és a férfiaknak? Hagyjuk az ócska, régi poént, hogy az "őszibarack nem szín, hanem gyümölcs", ennél izgalmasabb a válasz.
Mindannyian szeretnénk tudni, hogy a sok munka-, idő-, energia ráfordítással elkészített termékünk, szolgáltatásunk vagy éppen weboldalunk miért lesz sikeres vagy sikertelen. De lehet ennyire egyszerű a képlet? Végy egy női terméket, színezd rózsaszínre és tuti a siker? Kínálj szolgáltatást kék színekben férfiaknak és viszik, mint a cukrot? Ej, ha ennyire le lehetne butítani a képleteket aligha foglalkozna azzal marketing szakemberek egész csoportja, hogy a sörös üvegen a függőlegesen vagy vízszintesen elhelyezett cimke fog-e +1,5%-os forgalom növekedést elérni a terméknél.
Érdekel mégis mi az, amit a szinek befolyásolnak a döntésnél. ITT találod...