Külső és belső gumi - csere

Megosztás
 
21.
A gumit felfújjuk minimum annyira, hogy a felni peremeinél a két gumiperem a helyére ugorjon. Ha megfelelően szappanoztunk, akkor problémamentes lesz a gumiperemek helyezkedése, ha nem, akkor jöhet a gumikalapács, vagy az imádkozás, hogy motorozás közben egyszer csak a helyükre cuppannak.
(Részemrol akkor, ha nem rohanok, 1,5-2 bar nyomásra fújom fel a gumit, majd pontos nyomásmérés után békiben hagyom. Kaja - pija után, vagy másnap - ha nagyon nem rohanós az életem - újra megmérem a nyomást, ha ugyanannyi, mint az előző mérésnél, akkor nagy gond nem lehet.)
 
 Jó ez a kis pumpa kütyü!
 
22.
Felfújás után a vakszelepeket meg kell húzni. Ezt bizony nem szabad elfelejteni, mert az első motorozás után nem lesz őszinte a mosolyunk, sőt, talán már közben sem!
Szelepsapkát feltenni, ami nem árt, ha olyan, amilyennel a tűszelepet is lehet szerelni, majd érzéssel, kézzel meghúzni a szeleprögzítő anyáját.
 
Valszelepeket meghúzni!!!
 
..és a kész kerék az új kaucsukkal, új belsővel, új erővel - a karjaimban. 
 
A kész kerék
 
Ende(r).
 

Milyen márkájú a terepmotorod?

Aprilia
szavazok
Beta
szavazok
BMW
szavazok
Cagiva
szavazok
Gas Gas
szavazok
Gilera
szavazok
Honda
szavazok
Husaberg
szavazok
Husqvarna
szavazok
Kawasaki
szavazok
kTm
szavazok
Sherco
szavazok
Suzuki
szavazok
TM
szavazok
Yamaha
szavazok
Összes szavazat: 891
Első szavazat: 2012. szeptember 20. csütörtök
Utolsó szavazat: 2023. szeptember 19. kedd