Külső és belső gumi - csere
10. oldal / 10
21.
A gumit felfújjuk minimum annyira, hogy a felni peremeinél a két gumiperem a helyére ugorjon. Ha megfelelően szappanoztunk, akkor problémamentes lesz a gumiperemek helyezkedése, ha nem, akkor jöhet a gumikalapács, vagy az imádkozás, hogy motorozás közben egyszer csak a helyükre cuppannak.
(Részemrol akkor, ha nem rohanok, 1,5-2 bar nyomásra fújom fel a gumit, majd pontos nyomásmérés után békiben hagyom. Kaja - pija után, vagy másnap - ha nagyon nem rohanós az életem - újra megmérem a nyomást, ha ugyanannyi, mint az előző mérésnél, akkor nagy gond nem lehet.)
22.
Felfújás után a vakszelepeket meg kell húzni. Ezt bizony nem szabad elfelejteni, mert az első motorozás után nem lesz őszinte a mosolyunk, sőt, talán már közben sem!
Szelepsapkát feltenni, ami nem árt, ha olyan, amilyennel a tűszelepet is lehet szerelni, majd érzéssel, kézzel meghúzni a szeleprögzítő anyáját.
..és a kész kerék az új kaucsukkal, új belsővel, új erővel - a karjaimban.
Ende(r).
- << Előző
- Következő