Külső és belső gumi - csere

Megosztás
 
20.
Ellenorizzük, hogy az előzőleg beemelt gumiperem mindenhol megfelelő helyen van. Jöhet a másik gumiperem, aminek a beemelését  is a szelep felöli oldalon kezdjük.
Fontos itt is, hogy először a szelep melletti vakszelep alá emeljük be a gumiperemet, majd két oldalt fokozatosan haladva a másik vakszelepnél végezzük a végső beemelést. Érdemes ráállni a külső gumi peremére és próbáljuk a gumi peremét a felniágyban tartani, így könnyebbek lesznek az utolsó fogások.
Az utolsó fogásnál a vakszelepet benyomjuk, majd határozott mozdulattal átemeljük a gumiperemet.
Ellenőrizzük újra a szelep helyzetét. Ha rosszul áll - nem a kerék közepe felé "néz" -, akkor a fent említett módszerrel - a külső gumit jobbra, vagy balra mozgatjuk - szépen megigazítjuk.
 
Gumiperem beemelése a vakszelep alá
 
Fokozatos beemelés
 
Végso fázis a másik vakszelepnél
 
Ellenorizzük a szelep helyzetét

Milyen márkájú a terepmotorod?

Aprilia
szavazok
Beta
szavazok
BMW
szavazok
Cagiva
szavazok
Gas Gas
szavazok
Gilera
szavazok
Honda
szavazok
Husaberg
szavazok
Husqvarna
szavazok
Kawasaki
szavazok
kTm
szavazok
Sherco
szavazok
Suzuki
szavazok
TM
szavazok
Yamaha
szavazok
Összes szavazat: 891
Első szavazat: 2012. szeptember 20. csütörtök
Utolsó szavazat: 2023. szeptember 19. kedd