Diótörő, avagy hogyan törik a kerékagy 3.-ik, befejező rész

Megosztás

  No végéhez érkezik a hátsó kerékagy mizéria. A hegesztési varratok dudáit direkt nem martam le, mivel ezek is úgymond plusz "falvastagságot" adnak. Viszont így... hááát mit mondjak... nem túl szép, hiába políroztam fel. Nézegettem itt-ott a neten, elég durván tud kinézni egy fényezett kerékagy a ráffal együtt, ha ugyanolyan színűek. Gondoltam volt, meg kell nézni, ha lefényezem a kerékagyat, mennyire fognak látszani a hegesztési varratok.

Fényezett kerékagy és ráf Összefűzött hátsó kerék Összefűzött hátsó kerék

Nemcsak a képeken látható, hogy nem feltűnő a hegesztési varrat, hanem élőben is egész normálisan "eltüntette" a fényezés. ...ami viszont nem látszik, hogy a színe nem fekete, hanem smaragdkék (a királykéktől kicsit sötétebb). No és hátra van még az a remek centírozás...

Kérdezhetnők, hogy a kerékagyon lévő, középen kihagyott rész miért is vagyon. Nem, nem bénáztam el, ez a rész használatban lesz! Hogy mire is?
Erre a kérdésre várom a megfejtéseket!
Aki helyes választ ad, az a következő nyeremények közül választhat:
- 1db elismerő "Ügyes vagy!"
- 1db elismerő kézfogás
- 1db "Honnan veszed ezt a badarságot? Minjá hátbaváglak egy szívlapáttal!"
- 1db "Ne fürgyééé le!" kupon a Széchenyi gyógyfürdő felajánlásával


A terepmotorozás melyik fajtáját űzöd?

Enduro
szavazok
Cross
szavazok
Triál
szavazok
Quad
szavazok
Összes szavazat: 254
Első szavazat: 2012. szeptember 13. csütörtök
Utolsó szavazat: 2018. december 03. hétfő

Milyen márkájú a terepmotorod?

Aprilia
szavazok
Beta
szavazok
BMW
szavazok
Cagiva
szavazok
Gas Gas
szavazok
Gilera
szavazok
Honda
szavazok
Husaberg
szavazok
Husqvarna
szavazok
Kawasaki
szavazok
kTm
szavazok
Sherco
szavazok
Suzuki
szavazok
TM
szavazok
Yamaha
szavazok
Összes szavazat: 818
Első szavazat: 2012. szeptember 20. csütörtök
Utolsó szavazat: 2018. november 12. hétfő