Diótörő, avagy hogyan törik a kerékagy 2. rész

Megosztás

  Egyik ismerősömtől szereztem egy ugyancsak problémás kerékagyat - baráti áron -, de ennek nincsen teljesen letörve a csapágyháza, csak átrepedt az anyag. Méretek tartása miatt és mivel ennél nem volt anyagveszteség - nem vált el teljesen a csapágyház és nem ment 1 métert sem - ezt a kerékagyat választottam első körben javításra. A bringa eredeti kerékagya is javítva lesz, hiszen nem árt ezek szerint, ha van ebből egy plusz tartalék. (aztán ki tudja, már ez az első hegesztett lehet, hogy örökéletű lesz... )
Erről a plusz kerékagyról le tudom venni a pontos méreteket, ami az eredeti kerékagy csapágyházának visszahegesztéséhez elengedhetetlen lesz.

Amit mindenféleképpen ellenőrizni kell, mielőtt használatba veszi az ender:
1. a hegesztés miatt mennyire vetemedett el, mennyire üt a két oldal egymáshoz képest
2. a csapágyházak megtartották-e a méretüket (tágulás fordulhat elő, kvázi beleesnek a csapágyak)

Ha minden OK, lehet összefűzni a kereket.

Képekben...
Előtte:

Repedt kerékagy - 1    Repedt kerékagy - 2

Utána:

Javított kerékagy - 1.    Javított kerékagy - 2.


A terepmotorozás melyik fajtáját űzöd?

Enduro
szavazok
Cross
szavazok
Triál
szavazok
Quad
szavazok
Összes szavazat: 254
Első szavazat: 2012. szeptember 13. csütörtök
Utolsó szavazat: 2018. december 03. hétfő

Milyen márkájú a terepmotorod?

Aprilia
szavazok
Beta
szavazok
BMW
szavazok
Cagiva
szavazok
Gas Gas
szavazok
Gilera
szavazok
Honda
szavazok
Husaberg
szavazok
Husqvarna
szavazok
Kawasaki
szavazok
kTm
szavazok
Sherco
szavazok
Suzuki
szavazok
TM
szavazok
Yamaha
szavazok
Összes szavazat: 818
Első szavazat: 2012. szeptember 20. csütörtök
Utolsó szavazat: 2018. november 12. hétfő