Diótörő, avagy hogyan törik a kerékagy 1. rész

Megosztás

  No, mint látni... remélem látni a lényeget! Az eset megesett velem, és értetlenül álltam a pálya szélén, hogy "Ezt most mégis miért, és hogy is, és egyébként is!!!"
  Mondják egyesek, hogy "Feszes volt a láncod.." Aha, persze. Több enduro versenyen végigment (az egész éves legalább 4-5 versenyt + nem kevés edzést), a szarkáspusztai enduro verseny óta láncfeszesség állítás nélkül szó szerint bogarászva motorozva pályán egyszercsak kóvályogva kersestem a lepkéket.
  Utánanéztem a neten, megdöbbenten olvastam a külföldi fórumokat, hogy többekkel megtörtént ez az eset. (HusaberG + kTm related probléma) Szomorú. Kérdem én a gyárat: +2 mm ötvözet nem fért volna el még ezen az oldalon? Miért a fékszerkezet oldalán vastagabb a csapágyház, miért is nem a hajtás oldalán? Költői kérdés? Legyen az.

Kerékagy törés - 1.    Kerékagy törés - 2.

Kerékagy törés - 3.    Kerékagy törés - 3.


A terepmotorozás melyik fajtáját űzöd?

Enduro
szavazok
Cross
szavazok
Triál
szavazok
Quad
szavazok
Összes szavazat: 254
Első szavazat: 2012. szeptember 13. csütörtök
Utolsó szavazat: 2018. december 03. hétfő

Milyen márkájú a terepmotorod?

Aprilia
szavazok
Beta
szavazok
BMW
szavazok
Cagiva
szavazok
Gas Gas
szavazok
Gilera
szavazok
Honda
szavazok
Husaberg
szavazok
Husqvarna
szavazok
Kawasaki
szavazok
kTm
szavazok
Sherco
szavazok
Suzuki
szavazok
TM
szavazok
Yamaha
szavazok
Összes szavazat: 818
Első szavazat: 2012. szeptember 20. csütörtök
Utolsó szavazat: 2018. november 12. hétfő